piątek, 8 czerwca 2012

watch !

Hellou !
Dzisiaj jest mega leniwy dzień, nie wiem czy to przez tą meczową atmosferę i zaleganie przed telewizorem czy przez tą duszną pogodę - ciepłą ale nie słoneczną :(
W takie dni jak dzisiejszy zalegam przed komputerem i zerkając na rozgrywki Polska - Grecja, szukam swojego idealnego zegarka w internecie :P Nie chcę żeby kosztował piekielnie dużo ale jednak chcę by był ładny i kobiecy. Upatrzyłam sobie już dawno piękny złoty zegarek w Parfois typu gold boyfriend, jednak jak się dzisiaj okazało wszystkie się wyprzedały - również na shop online ! Kosztował około 130zł i był naprawdę śliczny, do tego miał starannie dopracowane detale więc nie wyglądał tandetnie. Znalazłam odpowiednik ASOS-a jednak kosztuje prawie dwa razy tyle a nie zrobił na mnie dostatecznego wrażenia :( :








Na allegro znalazłam również zegarki typu RETRO np Casio czy Timex ale są też bezmarkowe dosłownie za grosze i do tego w różnych kolorach !






6 komentarzy:

  1. Ja również ostatnio oglądam się za zlotym zegarkiem, bardzo mi się podobają takie właśnie :) Na szafa.pl szukałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie szukałam, ale kilka dziewczyn pozamawiało takie jak te z Asosa i ich w ogóle nie dostały bo ktoś je oszukał :<

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy bardzo mi się podoba, jest taki klasyczny, pasuje do wielu stylizacji... :) lepiej nie zamawiać ''odpowiedników'' przez takie strony jak allegro, czy szafa.pl, bo nie wiadomo, czy nie kupi się przysłowiowego kota w worku...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są!:D
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  5. dawaj miksa, wróżę Ci sukces!

    OdpowiedzUsuń