sobota, 23 czerwca 2012

ćwieki na pocieszenie

Cześć ! Pogoda coraz lepsza, coraz bardziej czuć lato. Całe szczęście bo zimne wieczory są przytłaczające. A szczególnie pracując na popołudnie, kiedy nie masz możliwości skorzystania z 'najlepszego' słońca (Przez to też opalenizna mi bladnie :O - jeżeli macie jakiś dobry i sprawdzony balsam opalający, to dajcie znać, bo mój jest kompletnym niewypałem :P) Tak swoją drogą, to chciałam napisać, że za namową różnych osób, blogerek również :* zdecydowałam się jednak na lity z DeeZee. Te o których pisałam, i przymierzałam nie mają nic wspólnego z moimi zamówionymi - o ile oczywiście zamówiłam dobry model ^^ Miejmy nadzieje, że ponownie się nie rozczaruje. Wklejam Wam linka - DeeZee Nie dość, że są spore promocje, a do tego do jutra przesyłka gratis !


+zdjęcia mojej nowej zdobyczy :D



1 komentarz:

  1. Lity to cudne buty, niestety dla mnie jeszcze za poważne :<
    A zdobycz to istne cudeńko :)
    Obserwuję i zapraszam na rozdanie ♥

    OdpowiedzUsuń