czwartek, 14 czerwca 2012

cześć !
dzisiaj miałam wolne od pracy, więc lenistwo max opór, uwielbiam takie dni ! Od rana wpadła do mnie kuzynka i wybrałyśmy się na małe foty. Przy okazji było chińskie (kurczak w cieście obowiązkowo) i kwaśne żelki - moje ulubione (polecam te z Lidla).
Tak poza tym, dopadła mnie nieokiełznana ochota na kolejny tatuaż (jeden mam już na plecach- zwykły napis), ale o tym będzie, jak się w końcu zdecyduje :D oby już niedługo..


koszula - Bershka / okulary -Reserved
Spodnie - Bershka


Torba - Stradivarius / pierścionek - prezent od przyjaciółki

Buty - stradivarius

2 komentarze:

  1. cześć :) świetny blog! ja również wybieram się na kosmetologię... :) patrząc na to, że jesteś z Łodzi, a ja z okolic Łodzi, to pewnie wybieramy podobne uczelnie :) będziesz składała tylko na Uniwersytet Medyczny, znasz może inne uczelnie w okolicy, które oferują ten kierunek ? :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podobają te pierścionki ;)

    OdpowiedzUsuń